čtvrtek 25. prosince 2014

Destrukce jako součást života

Minulý týden, když jsem si šla na magistrát pro řidičák, jsem se rozhodla, že si - když už jsou ty Vánoce - udělám taky radost. zamířila jsem do Dobrovského a cíleně došla k Destrukčnímu deníku. Upřímně, nejsem zrovna výtvarně nadaný člověk, ale o tomhle to přeci není že? Proč to tedy nezkusit?


Už jsem se i o něco pokusila a výsledek vám ukážu v některém z následujících článků. Rozhodla jsem se jednou za čas shrnout, jak jsem na tom. 



A co vy? už jste si Destrukční deník pořídili? Líbí se vám? Jak vám to vyplňování zatím jde?

Hezké Vánoce,
Veryuu 

7 komentářů:

  1. Mám ho a je boží :3
    Mám o něm samostatnou rubriku, v sobotu bude druhý díl.^^
    http://zavk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho mám od vánoc a už jsem nějaké stránky vyplnila, je vážně super :)

    OdpovědětVymazat