úterý 30. prosince 2014

Wreck this journal | Destrukční deník #1


Tak a je to tu. Popustila jsem uzdu svojí fantazii a mám hotové první dvě dvojstránky!
První jsem udělala ještě ten den, co jsem si deník přinesla. Vybrala jsem si spojování koleček. Přišlo mi to na začátek poměrně snadné. Spojila jsem je voskovkou, nebo vlastně hned několika různými. No a pak jsem z koleček udělala planety a pozadí vybarvila vodovkama. Mělo by to být něco jako vesmír.... No dejme tomu. Já jsem spokojená


A s druhým úkolem jsem nadmíru spokojená. Jo, trošku jsem zašvindlovala, ale o to přeci jde ne? Kreslete tlusté a tenké čáry. Na tužku co nejvíce tlačte (nebo tak nějak, přeci jen jsem to začmárala). No první věc je, že jsem nepoužila tužku ale tuš. Což možná byla blbost, protože se to sakra propilo, ale tak mám ho zničit, že? ☺ No a prostě jsem nakreslila tuhle zebru. A jsem z ní nadšená! 


Děláte podobné článku? ráda bych si je přečetla, tak můžete v komentářích nechat odkaz nebo jen říct, že jo a já bych si je už našla. 

Hrozně mě to baví, co vás?

8 komentářů:

  1. Oboje je nádherné, to ani není ničení ;-) Já jsem se do svého Destrukčního deníku ještě pořádně nepustila, ale už se těším, až taky začnu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Deník má u mě samostatnou rubriku :)
    http://zavk.blogspot.cz/search/label/Destruk%C4%8Dn%C3%AD%20den%C3%ADk

    OdpovědětVymazat
  3. Super. :) Verča má tento deník taky, akorát v angličtině. Mimochodem jsem rád, že jsi zpátky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jdi rád :D Díky :D Teď to jen skloubit s maturitou :o)

      Vymazat
  4. obojí se ti moc povedlo :)) těším se na další ;)
    http://monulkov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásně kreslíš :)...akorát jednoho úkolu jak se má/může kreslit na obálku tak tam špatně chytá jakákoli barva...ať je to voskovka, pastelka, fixa, tuš...Prostě nic :D....Jinak určitě budu sledovat i další díly :)

    Sófa life-sofi,blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s obálkou si zatím taky lámu hlavu, to je pavda...

      Vymazat
  6. Ta zebra je vážně moc krásná :) Na obálku je lehčí si něco nakreslit na jiný papír a pak nalepit, nebo něco vytisknout. Just sayin'

    OdpovědětVymazat