čtvrtek 25. prosince 2014

Upířina v grafické podobě? | Vampýrská Akademie

Jsem velký fanda Vampýrské Akademie. Nebo jsem jím alespoň byla. Tak před třemi lety... I dnes ale ráda listuji grafickým zpracováním této upířiny, které jsem si v roce 2011 přivezla z Berlína. 
Ale je tato knížečka určená jen opravdovým fandům? Nebo zaujme i někoho, kdo o této sérii nikdy neslyšel?


Grafický román vyšel v USA v roce 2011 a následoval tak řadu úspěšných románů z pera Richelle Mead. Za kresbou stojí Emma Vieceli, která má na svém kontě i například  manga zpracování Shakespearova Hamleta.

Přestože má tento komix základ v poměrně silném románu, sám o sobě nezvládne čtenáři předat veškeré myšlenky, které nám autorka chtěla sdělit. Ano, základní kostra zde sice zůstala zachována, ale pro čtenáře knižní série, jimž je komix určen především, to není dostačující. 

Knížka v podstatě nikoho neurazí, ale asi ani nenadchne. Nelituji, že jsem si ji tenkrát koupila, ale je to pro mě čistě srdeční záležitost.

Co se týče grafiky, spokojená tedy rozhodně nejsem. Divné proporce, téměř neviditelné oči, postavy mají jiné barvy vlasů a napočítala bych toho spoustu. Ale od kdy je Natalie brejloun?





Asi vám ke komixu už více neřeknu. Máte zde ukázku kresby a každý si asi udělá názor sám, zda-li mu za to knížečka stojí.



A co vy? Pořídili byste si ji?

Veryuu xx

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Angličtina tam vůbec není složitá :) A pokud jsi VA četla, tak by to pro tebe určitě nebyl problém.

      Vymazat